0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
En nyt tarkoittanut sua vaan sitä +600Nm lastuttajaa kun on kuulemma sinisellä ollut töissä! Heh, paljonkohan näitä väärinymmärryksiä on jäänyt korjaamatta.
Ootko loggaillut vedossa imulämpöjä? Muistaakseni alkaa rajoittaa 50asteessa. Oma kokemus vollen coolereista on hyvä eli ei noilla ahdoilla vielä pitäisi olla pieni, mutta jos se cooleri on täynnä kökköä?!
Voisin kysäistä yhteistyökumppaneilta että mitä tässä vanhassa d5:ssä on ahdot vakiona, ja mitä taas virisoftalla jos auto on muuten vakio?
Maksimiahtoja rajoittaa vakio MAP-anturi, jonka lukualue loppuu 1,5bar ahtopaineen jälkeen. Isommat ahdot vaatii anturin vaihtamisen parempaan ja lisää muutoksia softaan.
Debilin jälkeen ainakin d5 05 vm ahtoi 1,7.. tiiiä sitten ,mutta mappi anturia sinne ei vaihdettu...
Nyt kun tuli tuo mappi puheeksi, niin riittäisikö vakioahtimessa vielä järkevää potentiaalia jos anturin vaihtaisi mahdolliseen korvaavaan? Eihän itselläkään ole kuin kuuleri vaihdettu, putkiston vois vielä sijoittaa jos siitä jotain hyötyä on ohjelmaa tehdessä. Mutta maksaako vaivaa?
Ei riitä turbo enään..
Mulla bsr perus lastu ja ahdot 1,49bar