0
0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.
Pitääkö pakoputken pään tulla korin olkopuolelle?
Muutama paikka, pakoputki päästöjen takia, takavalojen vaihto ja etuvalon suuntaus. Noitten jälkeen sai taas vuoden ajoaikaa
Mulla oli lesjöt alla leimalla, ollu jo pitkään aikaa paikallaan. Ei kelvannu ruskehtava vilkku ja punanen pakkivalo
Kävin eilen hakemassa omaan kasipätkään vikalistan. Omistusaikana jokavuotinen hylsy on tullut käsijarrusta ja jommasta kummasta alapallosta. Nyt oli, ihme kyllä, kummatkin alapallonivelet kondiksessa, mutta käsijarru ei taas juuri jarrudynossa sattunut pitämään, pihalla taas piti tasaisesti. Dynossa kahva ylös ja ei mitään voimia toisena hetkenä taas tuntuu että siinä on ja pysyy, eikä kahva liiku kuin viitisen napsua ylös. Kevyttä arvontaa tuntuu aina olevan. Myös raidetangon pää oli tällä kerralla katsurin mielestä vaihdon tarpeessa. Kunhan käsijarrun saa taas pitämään edes sen hetken kun leima pitäisi saada, niin homma pakettiin helposti.Muuten kehuivat taas olevan hyvässä kondiksessa ja maalissa
Tuota en oikeen ymmärrä, että miksi se vikalista pitää mennä hakemaan sieltä katsastusasemalta. Jos kerran tietää että esim. käsijarru on ko. auton heikko kohta niin miksei sitä voi korjata/korjauttaa ennen katsastusta. Itse en viitsisi maksaa siitä että joku kertoo mitä mun pitää autostani korjata. Tähän mennessä omat autot on menneet aina ekalla kerralla katsastuksesta läpi.
mitäköhän katsastusmies sanoo kun on tossa 3" dpssa jälkimmäinen lambda ennen kattia? ei anna vikakoodia tuosta. onhan se paikka tossa vakiodpssakin siinä ns. ennen kattia