Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Vetokoukun SÄHKÖT - kiirus!

• 17 Vastauksia
  • 9480 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Puusilmä

• Kankea kahvimestari sr.
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
Vs: Vetokoukun SÄHKÖT - kiirus!
« Vastaus #15 : 01.07.2012, 21:46:59 »
Kiitos, nyt alkoi asia valkenemaan  :hello:.

Kun ostin tämän koukun käytettynä niin tämä projekti seisoi autotallissa useamman kuukauden. Toi johtosarja oli eri paikassa kuin toi pelkkä pistoke metrinmittaisen johdon kanssa. Kun toi pistoke oli kiinni koukussa ja otin sen siitä irti hiekkapuhallusta varten niin silloin se päätyi eri paikkaan. Eli huomenna heitetään toi johtosarja kontin pohjalle ja aletaan etsiä sopivia töpseleitä niihin :nuhtelu. Sen siitä saa kun ei pidä projektin kamoja samassa paikassa :hello:.
(eli alla toi ko. johtosarja).

Poissa NikoR

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #16 : 10.09.2015, 15:52:20 »
Hei,

Itse tuli laitettua myös samainen sähkösarja koukkuun noin kuukausi sitten. Minulla rupesi vain tekemään valoilmoitin ongelmaa tästä. Eli näyttää mittaristossa palaneen valon symbolia aina, kun painaa jarrua. Onko jokin johtosarjan irtojohdoista jarruvalolle tuleva johto? Ilmeisesti nyt siis jarruvalo hukkaa virtaa johonkin..?

Minulla musta ja sininen johto vielä kytkemättä mihinkään sarjasta. Musta maajohto kyllä laitettu, mutta tässä mustassa on abiko valmiina ja sinisessä myös.

Poissa NikoR

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #17 : 20.09.2015, 10:52:39 »
Mahtaisiko kellään olla johtosarjan kytkentäkaaviota? Sarjassa oleva rele ilmeisesti muuttaa piirin kuormaa ja aiheuttaa valovalvontaboxille väärän tiedon.

Onneksi kaikki toimii autossa ja kärryssä, ainoastaan mittaristoon syttyvä valo häiritsee  :)

KL-varaosat  Race.fi