No siinä luovarissa on se päivämäärä ,koska auton omistaja on vaihtunut>jos et sitä tee milläs todistat omistajanvaihdoksen ,kun rekisteriotteetkin on jo ostajan mukana esim. jos peltipoliisi räppää sakkoja,tai verot maksamatta jne vakuutukset ym...kivaa
On tuossa kuitissa onneksi päivämäärä + molempien nimmarit, että enimmiltä härdelleiltä toivottavasti säästyn.

Ei huoli tilata, vaan ota imusarja irti ja pura systeemi ja kunnon putsaus bensalla/löpöllä tms aineella, mutta jos jotain rikki niin sitten eri asia. Samalla näkee missä kunnossa se reikä lohkoon on mihin tuo "öljyloukko(?)" tulee... imusarjan tiiviste vain uusi ja foorumilta löytyy muistaakseni sarjan kiritys ohjeetkin(?).Tähän voisi myös viisaammat kommentoida, kun en kuitenkaan ole millään muotoa spesialisti tässäkään asiassa
.
Pukit ei kait huono idea, mutta itse ostin köyhän autoilijan tiimarista (motonet) hyvän nosto kyvyn omaavan hallitunkin. Nostaa n.60cm korkeuteen ja ennestään hyvät n.3t/kpl olevat autopukit. Auton kun tunkkaa ylös tuolla niin mahtuu tämmöinen ikuisesti raskaana olevakin alle
.
Tuoki oli mielessä että putsailis vaan vanhat, mutta taas toisaalta, jos joku onkin/meneekin rikki niin tympäsee kun ei oo suoraan uutta sitten.

Kys. firmassa opintojen ohella ku työskentelen niin piti sitte sieltä ostaa nuo rampit, hintalapussa luvattiin parin kantavuueksi tonni, ja ite rampissa lukee että parin kantavuus 2t..
Ei herättäny hirviästi luottamusta niin löin silti pukit + renkaat vielä alle.
Pääsi vähän putsaileen siis tuota, ja kuvathan on aina kivoja (varsinki huonolaatuset) niin täältä löytyy muutama uus:
http://kotisivu.dnainternet.net/jankaup1/volvo/29_6/ .
Pari muutaki asiaa rupes tuossa öljyvuodon ohella mietityttään: kaasuvaijeri koskee konepeltiin kun sen sulkee, liene kuuluu asiaan? Ja öljynsuodatin ruosteessa, 7tkm sitte vaihettu öljyt + suodatin huoltokirjan mukaan, päivämäärää en tähän hätään muista..
Tarkkailu jatkukoon, rullaillaan muuan kilometri ja ajetaan takas ylös.
Öljyt tekis mieli vaihtaa ja kattua vaikuttaako mihinkään, mutta ei kehtaa vielä kun vasta laitoin tuon oil saverin sissään, antaa vaikuttaa muutama satku.
Mitehän, kannattaakohan lyyä esim. 10w40 litkut vai tyytyäkkö ohjekirjan suosituksiin, eli esim. Castrollin 5w40 Magnateciin (kärkkäisellä opiskelijaystävälliseen hintaan

)?