Totanoin, kävin nyt kaupassa tuolla ja kauppareissulta palatessani annoin auton käydä ja raotin öljykorkkia ja sieltä pöhähti kunnolla semmonen Volvon henki pihalle. Kuuluuko sen tehdä noin?
Sitten otin sen imuilmaputkelle menevän letkun pelkästään irti ja ilmapallo päähän ja pallo imeytyy sinne putkeen, kuten kuuluukin. Sitten se imusarjaan menevä pikkuletku irti ja imusarjasta nippa tukkoon. Onnistuu pallojen puhaltaminen kaasuilla siitä imuputkelle menevästä letkusta ja vähän kaasuttelemalla sanoo vielä poks. Ja ne huurut erottuu sieltä putkesta silmällä ja vähän niinkun pakoputkee kattelis.
Mä kun olen rämpänny tuon jakopään kanssa, niin voisko olla jako sekasin, vaikka olen koittanu pitää huolta, että pysyy kohdillaan ja mun pyörittelyillä se tuntuis olevan? Käyntiääni on sama kuin ennenkin, eli kylmänä lotkottaa kuin diisseli ja lämpösenä kaasuttaen pikku lentokone.
Puristukset ja ajotukset on mittaamatta, kun en omaa kumpaakaan laitetta ja ajattelin alottaa näistä ilmasista testeistä ekana.