Törmäsin taas yhteen lisäfiitseriin sarjassa "ei seiskasatasen kanssa ole ollut koskaan vastaavia ongelmia". Itse asiassa törmäsin tähän juttuun ekaa kertaa jo pari vuotta sitten kun vaihdoin tuohon käsijarrukamppeet etuvaijeria lukuunottamatta. Säätelin käsijarrun ja parin päivän päästä ihmettelin, että olinko nähnytkin unta koska käsijarrukahva nousi täysin ylös. Kaivoin tuhkakupin irti ja huomasin, että säätö oli täysin nollilla. Iso muovinen säätömutteri kiertyy ihan nätisti ja jonkin aikaa jarru toimii normaalisti ja jossain vaiheessa taas säätö on takas nollilla. Eipä tuohon muuta selitystä ole kuin että siitä säätömutterista on kierteet risat vaikka normaalin tuntuisesti kiertyykin. Ilmeisesti tuo koko vaijeri menee nyt siten tuon takia vaihtoon eli tuskinpa sitä säätömutteria tuohon vaihtamaan pystyy ? Kaksi kertaa tuo on onnistuneesti tuossa kunnossa katsastettu kun on juuri silloin sattunut säätö pitämään, mutta tuskin mulla kolmatta kertaa yhtä hyvää onnea on. Ja kai tuo käsijarru nyt muustakin syystä olis hyödyllistä olla kunnossa, vaikkei sitä automaatissa pysäköintijarruna tarvitakaan.
Edessä onkin ihan kiva homma tuossa V90:ssä,,,