KL-varaosat  Carwist

D5 viritysvinkkejä

  • 304 Vastauksia
  • 85460 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3992
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #15 : 19.12.2012, 09:02:32 »
Hyvin pysyy mukana ripeissäkin kiihdytyksissä. Lienee uusien osien ansiota. :)

Saa kyllä pohjaamaan jos nelosella vedättää aivan alakierroksilta tarkoitushakuisesti. Tekee sen kuitenkin niin "sievästi", ettei tuota ongelmia.

Oliskohan uudemman D5:sen vp:stä apua. Sen pitäis olla vähän kestävempi.. Ajotusmerkit siinä on vain erinlaiset.
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa jm-team

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 48
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #16 : 31.01.2013, 20:48:16 »
onnistuiko suuttimien vaihto ilman ohjelmamuutosta tai onko sähköpistokkeet yhteensopivat? suuttimet lienevät bosch 0445110251???

Poissa jp_olli

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 941
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #17 : 02.02.2013, 10:11:14 »
Onnistuu vaihtaa ilman muutostakin, ei ne niin paljon isommat ole. Kuitenkin suosittelen softan teettämään uusien suuttimien mukaan, jotta kaikki hyöty saadaan otettua käyttöön.

Liittimet sopii suoraan. Pitää tarkastaa osanumerot vielä.
Optimointi referessit: Mercedes Benz ML 420CDI aut. 2006 400hv / 850Nm, Audi A6 3.0 Bi-TDI aut. 2012 400hv / 800Nm, Volvo V70 D5 man. 2001 xxxhv / xxxNm

www.sercap.fi

Poissa jm-team

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 48
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #18 : 02.02.2013, 12:42:05 »
joo totta se uus softa pitää jossain vaiheessa tehä mutta että pystyis nyt vaihtaan ne suuttimet ite kotona eka ja sitte ajella leppävedelle... vaikka paree se ois eka vaihtaa se kytkin massapyörä paketti turbo ja paremmin virtaava putkisto että tulis sitte yhellä reissulla valmiiks

Poissa jp_olli

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 941
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #19 : 02.02.2013, 14:06:34 »
Täyden hyödyn saamiseksi tarviit vielä sen 3bar MAP-anturin. Omaani kun saan vielä coolerin ja putkiston hoidettua kuntoon, pitäisi penkkilapussa olla melkolailla se 240-250 heppasta kaikkina vuodenaikoina. :)

Vääntöraja uudella vp_llä ja kytkimellä tulee vastaan 550Nm @ 2300rpm. Nykyisessä softassa maksimivääntö (syöttö) on 3000rpm kohdalla. Kiinteä vp ja kunnon kytkin kiinnostaisi teettää...
Optimointi referessit: Mercedes Benz ML 420CDI aut. 2006 400hv / 850Nm, Audi A6 3.0 Bi-TDI aut. 2012 400hv / 800Nm, Volvo V70 D5 man. 2001 xxxhv / xxxNm

www.sercap.fi

Poissa jm-team

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 48
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #20 : 02.02.2013, 17:38:03 »
ite aattelin muokata sen "185hv hopea muovikantisen D5 moottorin" kytkin vaihtipyöräpaketin omaani.. tiedän että yhdessä on kestänyt hyvin 250hv ja 535nm. mistä muuten sen map anturin hommasit? ilmisesti uudet liittimet jouduit johtoihin? oliko suuttimet ....251 loppuset?

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3992
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #21 : 02.02.2013, 22:20:48 »
Täyden hyödyn saamiseksi tarviit vielä sen 3bar MAP-anturin. Omaani kun saan vielä coolerin ja putkiston hoidettua kuntoon, pitäisi penkkilapussa olla melkolailla se 240-250 heppasta kaikkina vuodenaikoina. :)

Vääntöraja uudella vp_llä ja kytkimellä tulee vastaan 550Nm @ 2300rpm. Nykyisessä softassa maksimivääntö (syöttö) on 3000rpm kohdalla. Kiinteä vp ja kunnon kytkin kiinnostaisi teettää...


Älä ees suunnitele kiinteää vp:tä tuohon autoon. Tulee kallis remontti ku jotain hajoaa..
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa jp_olli

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 941
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #22 : 02.04.2013, 09:07:24 »
Tilattu uusi ja isompi ahdin katsotaan mihin asti suuttimet riittää.  ::)
Optimointi referessit: Mercedes Benz ML 420CDI aut. 2006 400hv / 850Nm, Audi A6 3.0 Bi-TDI aut. 2012 400hv / 800Nm, Volvo V70 D5 man. 2001 xxxhv / xxxNm

www.sercap.fi

Poissa mkau

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 116
  • www.vrcf.fi
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #23 : 05.04.2013, 12:47:42 »
Tilattu uusi ja isompi ahdin katsotaan mihin asti suuttimet riittää.  ::)
Minkäs ikäisestä autosta on kyse? Itselläni oli -09 v70:en 2.4d. Niin siinä oli 7 reikäiset piezot. Penkissä kun sitä hierottiin hybridin kanssa, niin fin-dieselin arttu vaan totesi hymyillen että ei tässä vehkeessä tule ainakaan polttoainepuoli vastaan ihan äkkiä.
Exät: V50 2.0D 2005 185hv-V40 2003 2.0T 200hv-
        V40 2.0T 2003 340hv
 V70 2.4D 2009 ---hv Garret 2356v hybridi+muuta kivaa-Nyt V60 D5 R-Desing Polestar

Poissa jp_olli

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 941
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #24 : 05.04.2013, 15:49:27 »
Minkäs ikäisestä autosta on kyse? Itselläni oli -09 v70:en 2.4d. Niin siinä oli 7 reikäiset piezot. Penkissä kun sitä hierottiin hybridin kanssa, niin fin-dieselin arttu vaan totesi hymyillen että ei tässä vehkeessä tule ainakaan polttoainepuoli vastaan ihan äkkiä.

2001 on auton vuosimalli. 7-reikäiset suuttimet löytyy jo valmiiksi, katsotaan kuinka lähelle päästään 300 hv:n rajaa.  Omat odotteet on siinä 290 hirnuvaa, penkkiin taas kun on hilut kiinni. :)
Optimointi referessit: Mercedes Benz ML 420CDI aut. 2006 400hv / 850Nm, Audi A6 3.0 Bi-TDI aut. 2012 400hv / 800Nm, Volvo V70 D5 man. 2001 xxxhv / xxxNm

www.sercap.fi

Poissa mkau

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 116
  • www.vrcf.fi
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #25 : 05.04.2013, 16:23:12 »
2001 on auton vuosimalli. 7-reikäiset suuttimet löytyy jo valmiiksi, katsotaan kuinka lähelle päästään 300 hv:n rajaa.  Omat odotteet on siinä 290 hirnuvaa, penkkiin taas kun on hilut kiinni. :)
Kuulostaa hyvälle ;)
Exät: V50 2.0D 2005 185hv-V40 2003 2.0T 200hv-
        V40 2.0T 2003 340hv
 V70 2.4D 2009 ---hv Garret 2356v hybridi+muuta kivaa-Nyt V60 D5 R-Desing Polestar

Poissa Ristus

  • Kaksonen Jr. - Teiden ritari
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8148
  • Mörkö
    • Kotisivut
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #26 : 07.04.2013, 15:27:02 »
Missähän hinnoissa noi 7-reikäset pyörii?
855 2.5 10V -96 man, V40 T4 -98 man, V70 2.4T -02 man ja XC90 -04 D5 AWD geartronic

Poissa jp_olli

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 941
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #27 : 07.04.2013, 17:47:43 »
Englannin Ebay:sta löytyy 200-250£ / suutinsarja.

ite aattelin muokata sen "185hv hopea muovikantisen D5 moottorin" kytkin vaihtipyöräpaketin omaani.. tiedän että yhdessä on kestänyt hyvin 250hv ja 535nm. mistä muuten sen map anturin hommasit? ilmisesti uudet liittimet jouduit johtoihin? oliko suuttimet ....251 loppuset?

Jäänyt vastaamatta tähän...

Map-anturin hommasin KL-varaosista. Ostin samalla johdonpätkät ja liitinrungon anturille samasta paikasta. Suuttimien varaosanumero tosiaan 0445110251.

Kiinnikeraudat joutuu ottamaan vanhoista suuttimista.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2013, 17:56:01 kirjoittanut jp_olli »
Optimointi referessit: Mercedes Benz ML 420CDI aut. 2006 400hv / 850Nm, Audi A6 3.0 Bi-TDI aut. 2012 400hv / 800Nm, Volvo V70 D5 man. 2001 xxxhv / xxxNm

www.sercap.fi

Poissa ppk

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 292
  • www.vrcf.fi
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #28 : 13.04.2013, 15:04:54 »
jp_olli mikä ton map anturin bosch tuotenumero on ? ..kun ei ihan saanu kuvasta selvää ?

Poissa jp_olli

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 941
Vs: D5 viritysvinkkejä
« Vastaus #29 : 13.04.2013, 17:24:43 »
Bosch-numero on: 0 261 230 193

Tein anturille paperisen tiivisteen ja vielä tiivistesilikonia molemmin puolin paperia, ettei vuoda. :)
Optimointi referessit: Mercedes Benz ML 420CDI aut. 2006 400hv / 850Nm, Audi A6 3.0 Bi-TDI aut. 2012 400hv / 800Nm, Volvo V70 D5 man. 2001 xxxhv / xxxNm

www.sercap.fi

 

KL-varaosat  Carwist