Olihan tuo KL-racingin coolerin asentaminen suhteellisen hankalaa ja aikaa vievää, mutta aikansa kun naputtelee, vääntää ja sovittaa niin onnistuu.

Kaikkia ilmanohjaimia ei mennyt takaisin paikoilleen ja töötit siirsin pois tieltä. Koko jäähdytinpaketti nojaa hieman taaksepäin muutoksen jälkeen, että lukkopellin saa paikoilleen.
Anturien (2x 3bar map + 2xIAT) mittauspisteet ennen / jälkeen coolerin pitää tehdä, että saa maalata ahtoputket. Näkee coolerin jäähdytystehon ja mahdollisen painehäviön, sekä suojelee ahdinta jos näkee että cooleri alkaa ahdistaa. Toki suojelu toimii vasta sitten jos älyää nostaa jalan kaasulta.
Vesiruiskun suutin pitää myös askarrella ahtoputkeen hieman ennen imusarjaa. Kaikenlaista pientä hommaa siis riittää.
