Kuinka moni on laittanut isompaa cooleria D5:een? Oliko merkittävää etua ja oliko muutos havaittavissa ala- vai yläpäässä tehoaluetta? Mikähän muutos/viritys toisi yläpäähän lisää tehoa? Ahtojen nosto varmaan auttaa johonkin rajaan asti, mutta jossain vaiheessa tulee varmasti pakopaineet vastaan. Kaveri sääteli joskus Bemaristaan vnt-ahtimen säätökellon vartta ja sillä sai auton käytöstä muuttumaan aika paljon. Pakopaineita vaan piti koko ajan tarkkailla, kun pompsahtivat aika yllättäviin lukemiin.
Oma D5 kulkee kaupunkinopeuksissa pelkällä lastulla (Moonlight Motorsport) ihan sopivasti, mutta maantiellä kaipaa lisää ruutia. Automaattilaatikko tietysti vie parhaan terän pois ja siitä johtuen kulkua saisi olla enemmän

Jos laatikko hajoaa, niin heikkouttaan se sen sitten varmaan tekee
