Olisikohan se T5? Vai jopa 6? 
Edit: Taitaa se olla 24v kun öljykorkki tuolla puolella suhteessa kannen teksteihin? 
Näköjää oli liian paljastava kuva

eli tosiaan tommonen B6254 tuli hankittua. Nyt saatu kone nostettua talliin kärrystä parin kaverin voimin ja aloteltu koneen purkua. Koneessa siis jakohihnan kiristäjä oikkuillut ja mäntiin tullut venttiilien kuvat ja seurauksena käyriä venttiileitä. Tänään lähti vaihdelaatikko irti ja törmättiin seuraavaksi että kytkintä en saanu irti, koska ei löytynyt tarpeeksi isoa torxia. Muistaako kukaan kuinkas isot tossa on noi torxit? Muuten sitten tullut hieman kannesta puhdisteltua pahimpia paskoja pois.
Sitten kuvia kun ne on kivoja:

Juuri saavuttu koneen hakureissulta himaan.

Huono kuva osakasasta.

Tämän päivän saavutuksia eli laatikko ja apulaitteet irti.
Jatkossa tullaan esittämään paljon kysymyksiä liittyen koneen vaihtoon, koska enpä ole koskaan edes moottoria avannut sen enempää

. Onko yleistä mielipidettä että mennäänkö vakiolla moottorinohjauksella vai pitäisikö siirtyä suoraan megaan?