Mullakin oli nuorempana joku päähänpinttymä, että automaattia ei tule ikinä.
Nyt on molemmissa autoissa tomaatti, enkä mitään manuaalia käyttöautoon enää halua.
Menee ehkä vähän vääntämiseksi, mutta mulla on 2 automaattivolvoa ollu, molemmat haparoin perustein ostettuja ja molempien suurin vika on se että ne on automaatteja, ja nykysessä se on niin suuri vika että auto lie pakko myydä jossei tuolle saa jotain tehtyä, päähän ton kanssa hajoaa...
Vaan nyt hypätään kaikkien suureksi yllätykseksi aiheeseen: Kuten söör Kulmamies on tuuminut, tätä voisi ohjata manuaalisesti eteenvievien vaihteiden välillä, eli tehdä se Clarksonin manaa "flappy paddle non-proper gearbox"

. Se automaagivolvo, josta mulla on nyt puolet, on sattumalta juurikin 960, ja olenpa kovasti tuuminut tuota systeemiä ja todennut että eihän tuommosen ohjaushärvelin sähköosat maksa viittäkymppiä, ohjelma vaan tarttee ite tehä ja suunnitella jotenkin fiksu logiikka tuolle turbiinilukon käytölle (olisiko esim pitkä painallus lukon kytkentä) ja parille muulle pikkujutulle, ja perehtyä nuihin ECU:lle menevien piuhojen sisältämään dataan. Ja tästä jatkuukin yhä aihetta viistäen, eli mitähän niissä piuhoissa menee/tulee jotka kulkee ECU:n ja lootanohjauksen välillä, nopeustieto? Momentinvähennyspyyntö? Vaihteen päälläolotieto?