Etuvakaaja löytynyt jo 21millinen, takanen vielä hakusessa.
Kaikkee pikkusta on tapahtunu, mm osien puhaltelua. Näistä kunnon kuvia, sitten, kun kaikki on maalissa.
Alustasta sen verran, että tänää käytiin kaverin kanssa motonetissä shoppailemassa

Ratkaisu näin alkuun tulee olemaan siis:
-Uudet kaasuiskarit joka nurkkaan
-Eteen dieselin jouset laikattuna
-Taakse farkun kuormajouset laikattuna
-Eteen ja taakse tehdään tuplavakaajat, luultavasti 19mm+21mm molempiin päihin, vastaavat siis n.24mm vaakaajaa tuolloin.
Kuormajouset saan vasta maanantaina, mutta nyt viikonloppuna ehkä jo muut kiinni, paitsi vakaajat jotka tehään vasta, kun taaksekkin löytyy toinen.
Niin ja jos aika riittää, perä kempataan ja laitetaan toi tiheempi välitys kiinni.
Tarviikos, tohon perä projektiin muuta, kun välitykselle jonkun uuden laakerin? Tarviiko tehä jotain shimmailua tms, kun loppu pyörivä tavara kuitenkin hitsataan jumiin?