Kolmisen kuukautta sitte tuli ajettua vuoden 1988 farmari 240 pihaan. Ilmeisesti USA malli, nahkapenkit, toimimaton ilmastointi, madallettu ja B230F 2.2 LH-Jetillä. Pari kuukautta tuli ajeltua ja asenneltua pikkuosaa, mm. snowcapit, huomiovalot, vanteet vaihtu, soitin paikalleen, ku kerta virtajohtoki oli valmiina ni sulake paikalleen ja etupäälle vahvistin, subi + vahvari, lisäpitkät poistettu ja jotain pientä korjailua.
Ostohetkellä:

Pari viikkoa eteenpäi, vanteet, lisävalot pois, snowcapit:

Huomiovalot,
(huomaa siirrettävä "autotalli" taustalla..
):

Subi,
(kuskin penkki tarvis näköjään pientä korjausta muutenki ku vaan verhoilua..):

Viimme viikolla tuli alotettua pakoputken rakennusta ku vanha vuotaa, ostoksille siis:

Ei muutaku pakosarja irti koneesta, 4/8 pulttia poikki... Sen lisäks 2 pytyn pakokanava näytti tältä:

Vähä saattanu laihalla käydä?

Noo, kannen irrottamisen jälkeen löyty kahden vuotavan pakosarjan tiivisteen lisäksi mm. vuotava imusarjan tiiviste, löysä nokkahihna jonka kiristys tapis, kulunu nokkapyörä, laakeriton laturi, vuotava vesipumpun tiiviste...
Taas sai käydä ostaas.. Tiivisteitä, vesipumppu, nokkahihna + kiristin, stefat apuakselille ja kampuralle ku oli vuotanu, sähköflekti, pinnapultit ja kupari mutterit pakosarjalle.
Tähän jäätiin viimmevkl:

Tähän päästiin tänään:

Jakopää oli tarkotus saada kasaan tänään mut löyty pikku ylläri viel:

puuttuu 1-2mm tosta kiilasta joka pitäs tulla prikan läpi ja remmipyörälle, ihme jos remmipyörälle ei löytyny oikeeta kohtaa...

Ilmeisesti joskus ollu vähä vääräs kohas kiristys vaihees:

Huomenna pitää toisesta koneesta ottaa jakopäähän kaikki remmipyörät ja kasata, sit pääseeki pakoputken kimppuun josta koko "huolto" alkoi

Suunnitelmis on hifipäivitystä, megaruuttaa ja fööniä mut niistä lisää aikanaan..
