Voisihan sitä tänne päivitellä, että miten noi projektit on edistyny.
Eli Nelikkoon on kytkin vaihdettu ja sinne tuli sre levy & asetelma ja lisäks uus kaksoismassa. Kaikki osat siis tohon malliin tarkoitettuja, kun ei jaksanut soveltaa. Kovan vp:n olisin siihen halunnut, mutta samppasporttikaan ei ollut niitä nelikkoon sovittanut, ni olis ollu mulle liian riskaapelia, jos olis joutunu kauan seisottaa, kun joka päivä tolla tarvii töihin mennä.
Etuvedossa on vieläkin kytkin vaihtamatta, mutta näillä näkymin siihen tullaan laittamaan 850 vp, asetelma & levy. Näin päästään tosta kaksoismassasta eroon.
Tulokkaalle vastauksia:
- Veikkaisin että kaksi vikaa sulla. Eli kytkimen työsylinteri vuotaa, jos kerran poljin painuu ja kytkinlevy lopussa, jos ei pidä.
- Kasipätkässä on käsitykseni mukaan kova vp ja sulla kaksoismassa, niin en usko, että sopii ja vaikka sen sinne saisikin, niin ei tuu hyvää.
- Sit sen kytkimen itse valitsisin sen mukaan, et mitä toi pikkukiva on.

Mun tapauksessa, kun se tarkottaa, et joku aavistuksen vajaa 400hp olis kiva, ni laitoin ton sre:n. Mut jos siihen tulee pelkkä lastu ja tehonlisäys on muutenkin maltillista, niin eiköhän siellä kestä sachin orkkislevykin. Mikäli enemmän olis tulossa tehoa tai/ja kaksoiosmassa paskana, niin tommonen voi olla fiksu.
http://www.samppasport.fi/shop/cat/product_details.php?p=67