Pitkään tossa kattelin mitä mäntiä laittais koneeseen..
Tulin lopulta siihen tulokseen että koneen kasaus koneistuksineen
osineen maksaa sen verta että väärä paikka säästää pari-kolmesataa
laittamalla kuplan männät JOS ne nyt sattuis hajoomaan.
JOS ne hajoo nii sit onki kallista romua edessä.
Muutenki, kohta pitää alkaa sijottaa rahaa veteraanin
käyttökunnostukseen, kun saa pois tallista niin ihan ekana
kaikki sytkäosat uusiks, ja kardaanin ristikot.
Kanssa tutkittu Bw 3x-5x-sarjan automaattilootia, taitaa
ensi talvena rakentua yksi semmoinen uudestaan
erilaisin sisuskaluin..
Sit yks kysymys? Onko bw35 ja m40-pituudella eroa? Sillä
että tarvitseeko jostain metsästää varmasti ihan harvinainen kardaanin pätkä
automaattiautosta.