Kolmas kerta paketti auki ja seuraavat toimet suoritettu:
- Jarruletkun pätkä taakse vaihdettu
- Kuparitahnaa liukuihin laitettu
- Koeajo suoritettu
Auto rullaa hyvin ja vapaalla pysähtyy siten ettei jarrun laahausta huomaa, lähtee saman tien taaksepäin kun on pysännyt erittäin loivassa ylämäessä. Jarrun laahausta ei siis huomaa mienkään koeajossa.
Noin 15 - 20 km koeajon jälkeen apukuskin puoleinen levy oli noin 40 - 50 asteinen, kuskin puoleinen ihan kylmä. Myös DSTC pois kytkettynä levy lämpeni samanlailla.
Semmonen vielä tuli mieleeni, että kuuluuko sisemmän jarrupalan olla "metalliklipsuillaan" niin kovin kiinni jarrumännässä, että mäntä vetää palan irti levystä kun jarrua höllää? Että jos mun jarrupalan klipsut on sen verran kuoleentuneet, että mäntä kyllä imaisee itsensä sisään, mutta pala jää levylle makaamaan?