Tuota..
nosta se kepin ympärys irti ja katele sitä mekanismia.
- Viralukosta tulee kaapeli sinne joka estää kepin poistamisen P:ltä jos avainta ei ole käännetty.
- Lisäksi siellä on solenoidi joka estää poistamisen P:ltä jos ei paina jarrua
- Tämän lisäksi on se kepin "vipu" jota painamalla voi siirtää sitä vaihteelta toiselle.
- Sitten on vielä vaijeri laatikkoon
Joku näistä tökkii. Aloita vaikka sillä että vedät kepin irti (lähtee kun vetää lujaa suoraan ylös, irroita (pyöräytä puolikierrosta ja vedä alas) se pussukka siitä kepistä ensin. Sitten voit kokeilla meneekö P:lle jos kokeilet siirtää sitä kepillä niin että se ei ole pohjassa asti kiinni.
Se virtalukon vaijerimekanismi seuraavaksi purkuun, meneekö ilman sitä?
En tiedä voiko se solenoidi jumittaa kiinni asentoon jos keppi ei ole paikallaan.. enkä usko että laatikon päässä mikään voi estää tuota.
Luulen että kun irrotat sen suojan ja hyvällä valolla ihmettelet sitä alapäätä niin se aukee kyllä sitten... ei vaadi edes työkaluja torxia kummempaa. Se kepin kehys irtoo parhaiten siitä rollokannen reunasta ylös vetämällä,