Jos kyse on yksittäisestä koodien/valojen nollauksesta, taatusti riskittömin ja edullisinkin vaihtoehto on kääntyä jonkun sellaisen korjaamon puoleen, jolta löytyy joko Boschin tai Autocomin testerilaite. Omasta -96 TDI:stä on moneen kertaan luettu ja nollailtu koodeja Autocomilla. Kumpikaan näistä ei tietenkään ole kuluttajahintainen järjestelmä vaan hinnat ovat luokkaa "tonneja", kuten ammattikäytön työkaluilla usein on.
Mitä tulee VOL-FCR -kaapeleihin, niin itselläni on ollut vahva käsitys, että jos kaapeli toimii VAG-COMin kanssa, se toimii myös VOL-FCR:n kanssa. VOL-FCR on hyvä hankinta jos vähänkään enemmän täytyy pelata noiden 90-luvun loppupuolen Volvojen kanssa.
Tuossa olisi yksi kaapelivaihtoehto hetken googlettamisella:
http://www.obd2-shop.eu/obdusbkkldiagnoseinterfacevolvovolfcrvolvofaultcodereader-p-208.html?language=enAloittajalle voisin myös muistuttaa, ettei tällaisilla foorumeilla kukaan saa palkkaa kirjoittelustaan eikä toisaalta kukaan joudu myöskään mitään maksamaankaan apua saadakseen. Tämä on myös meille foorumia ja yhdistystä ylläpitäville ihan puhdasta harrastustoimintaa. Tästä syystä kannattaa ehkä hieman miettiä sitä tyyliä millä kirjoittaa, asiallinen ja ystävällinen kysymys tuottaa yleensä parhaiten asiallisia ja ystävällisiä vastauksia.