en ole Viellä päässyt avaamaan ,mut jarrulla ei mitään vaikutusta...
Jos ja kun tuo monurahihnan poisto kerran ääntelyä muuttaa..? olisko loogista käyttää ne mööpelit tarkastelun kohteena mitä tuo piiri pieni pyörittääkin??>äänen jatkuessa ilman hihnaa
taas ompi se haaste joka tyrmää ne pumput sun muut siellä puolella olevat härpäkkeet?
Kampiakseliltahan tuo ottaapi voimansa kuten jakopään remmikin....metallinen pärinä joka lakkaa
1500rpm seutuvilla....päriseekös pellinsärmä/jakohihna koteloon tms. jossain kuten tuosta pärinästä ymmärsin ,jotta kierroksien mukaan ei kalkatus tihene tai harvene kuten esim. kiertokangen tai kampiakselin laakerivika jne..kolistaessaan tekee.>joutokäynnillä pääsee resonoimaan ja kierroksilla ei "ehdi"pärisemään vuan mikäs se siellä vois tuommonen päristin ollakkaan>katkennut ohjaustehostimen kiinnike tms. ehkäpä.....vaan johan se hihnakin taitas livetä automaattisesti pois .....entäpä siellä jakopiän kotelon sisällä...miltähän nuo vermeet siellä näytää/kuulostaa?>räpättääkö kuin fillarin päristin vai kalkattaa kuin alipainepumppu tai kolisee kuten kiertokangen laakeri ja eihän suutin jumita?>ainakin 740 kutosessa oleva "suutinjumi" saa aika mojovan paukutuksen aikaan....vähä kuin mäntä paukkus kanteen ääntä muistuttaa. Tuo hihnan poisto ja seurauksena suurempi meteli saa jo arvaamaan jakoremontinkin mahdollisuuksia..?>hihna löystynyt tms?? Juu ne värinänvaimentimetkin olen jo unohtanut,...hyvä pointti tuokin härpäke!
Katselkaa ja kosketelkaa toisianne.... oikeen tunteella...tekee suhteelle hyvää

.