Itse muinoin hitsasin Fiat 127 takapyöräkotelot/iskarin tornit ja maalasin sinkkisprayllä. Kuumapuhaltimella pelti kuivaksi/lämpimäksi ja kunnon kerros. Vuorokauden jälkeen toinen, sitten kolmas jne... 7kerrosta siihen vedin ja kunnon öljymassa päälle. Vieläkään ei mitään ruostumista näkyvissä ja operaatiosta nyt kolme vuotta.
Millä muuten meinaat maalata ns. "lopullisesti"?
Nuo maaliasiat on vielä auki, mutta alustavasti miettinyt jotain epoxipohjamaalia ruiskulla. Jos sitten pukkaa ruesteen läpi, niin sehän meinaa että pääsen taas maalaamaan, ei ole maailman loppu


Yritin tuossa ruokiksella puslia irroitella ja puoliksi onnistuinkin. Tuo tukivarren muoto hankaloittaa tuota prässin käyttöä, plus ei ollut sopivaa hylsyä millä prässätä..
Mutta kun nyt miettii, että kerta on niin pirun tiukassa niin on kaksi vaihtoehtoa mielessä:
1. Jätän paikoilleen ja hion täysin sileäksi ja siistiksi, ei uretaania haittaa kun kerta on niin pirun tiukassa.
2. Metalli sahalla kahdesta kohtaa halki ja taltalla pois.
Katsellaan ja kokeillaan
GBW