Hehee, taas sai jotain pientä aikaan..



Eli aloin hahmottelemaan sisälokasuojan kaarta vanhasta ulkopuolen kaaresta. Noissa kuvissa olevassa kaaren muodossa olisi kyllä pyörällä riittänyt todella hyvin joustovaraa reilusti madallettuna, mutta toisaalta kun siihen hitsailee vielä ulkokaaren niin sitten siitä tulee niin massiivinen, että se näyttää jo tyhmältä ja sitten taas tullaan siihen ulkonäkö seikkaan jolloin pyörä hukkuu kaareen sisään..
Fiksailin sitä lisää ja loppupeleissä sisälokasuojan kantti tulee jäämään maximissaan vanteen reunan tasalle, ulkokaari tulee vähän alemmas.. Kaaristahan tulee ns. sirpit, mutta originaali muoto kuitenkin säilyy..Tuosta tulee kuvia kun pääsen taas hitsailemaan

Jotain täytyisi vaan keksiä pohjaanlyöntikumeille, koska takapää on sopivalla korkeudella kun se on nykyisillä kumeilla niiden varassa.. Eli siis jotain jämäkkää täytyisi sinne saada, koska jousto varaa ei liikaa tule ja jäykkyyssäädettäville iskareillekin on perusteltavaa tarvetta.. H*lvetin madallusmania