Oho jäi näköjään noista tiedoista pois eli vuosimalli on -97.
Allright... koitan katso jos tuo normi/tuplamassa tieto tulis jossain vastaan.

mut ennekun lähdet tilamaan/suunnittelemaan uutta kytkintä niin suosittelisin tuon vauhtipyörän stefan tarkistuksen. Se on tyyppivika.
laatikon pohjassa on myös "reikä" josta pääsee nesteet valumaan pihalle.
sen vois tarkistaa että onko siinä öljyä..
kestävempää kytkintä on muutama eri vaihtoehto.
850R kytkin on ensimmäinen "vaikkari" joka on vähän parempi.
sintteri
tai sit löytyy kaksi painolevyä (joka vaatii vauhtipyörän muokkaamista) 707 ja olisiko se toinen ollut. 768?
jos normivauhtipyörä niin en suosittele joustamatona kytkintä... koska se on hyvä tapa rikkoa laatikon.
tuplamassavauhtipyörän kestää tuon joustamattoman kytkimen.
-K