1. Mulla oli kanssa huono tyhjäkäynti kylmänä ja ei oikeen reagoinu kaasuun. Mittasin IMM:n ja rikki se oli. Vaihdoin uuteen toimivaan ja alkoi pelittämään. Sen immun pystyy mittaamaan ootko kokeillu sitä? Kannattaa käydä vaikka jarru cleanerilla letkut läpi ja ettiä imuvuotoja. Tossa alla foorumilta bongattuja arvoja:
Vauhtipyörän antureiden vastukset on noin 1000 ohmia.
Moottorin lämpötila-anturi,10astetta= 3900-4100 ohmia,20astetta 2280-2720 ohmia,40astetta 1000-1100 ohmia.
Imuilman lämpöanturi immussa, navat 6 ja 22= 20astetta 2280-2720 ohmia ja 50 asteessa 760-910 ohmia.
Ahtoilman lämpöanturi ennen kaasuläppää= 20astetta 985-1015 ja 40astetta 1018-1110 ohmia.
Immu läppä paikallaan 500-1100 ohmia ,6 ja 9 navat ja kun liikuttaa läppää 8-200 ohmia,navat 6 ja 7.
Yleisesti vanhoissa ja toimivissa immuissa nuo 6-7 arvot ovat noin 30- 200ohm. Jos tuo alkuarvo on jossain 50 ohm paikkeilla, voidaan varmaan vielä katsoa toimivaksi. Ei kyllä mikään uudenveroinen mutta käyntihäikkää ei pitäisi sen takia olla.