Hyvän jutun Sanna oli kirjoittanut. Harmi kun uudet rata / race tehot eivät ehtineet lehteen.
Lukemat radalla ovat tällä hetkellä.
249.9 kw > 340 hv @ 404.5 nmAlla penkkilappu

Tehtävää / säädettävää on vielä reilusti. Suurin yksittäinen asia heikkoon vääntöön löytyy todennäköisesti liian isosta hukkaportista. Portin lautasen koko on 60 mm ja se tarvitsee näköjään
todella jäykän jousen, jotta se ei ala hiipiä auki. Toinen vaihtoehto olisi kalvon yläpuolinen paineohjaus. Autossa oleva ahdinkaan ei ole vielä kartalla / oikealla hyötysuhteella 1.0 - 1.2 bar alueella.
Paine on tarkoitus nostaa 1.4 bar ja samalla käydä läpi ennakkokartat.
Se on todella positiivista, että auton luotettavuus on todella hyvällä tasolla. Siirtymät sujuvat hienosti. Eilenkin kilometrejä tuli 300 ilman ainuttakaan huolta / haastetta. Seokset ovat ahtopainealueella todella tasaiset ja paine pysyy kurissa koko käyttöalueen.
Säädöt tullaan tekemään kesän aikana Moonlight Motorsportin uudessa penkissä.
Ensi viikolla voi taas ladata race ohjelman auton boksiin kun lauantai päivä vietetään Kiikalassa VW-Openissa. Kaikki joukolla katsomaan hienoja Kansanautoja ja nopeita Volvoja.