Jos en ihan väärässä ole niin tuo valkoinen liitin on juuri se josta joutuu vetämään johdot mittaristolla yms.. Ainakin omassa E---> LH projektissa on vain 2 liitintä auton sisällä, Toiseen tulee rele ja toinen on samanlainen valkoinen josta vedetään johtoja. Jos on saman väriset johdot niin menee jotenkin näin.
Pinkki: Ecusta pinni 22 ja sytytys pinni 3 yhdistyy liittimessä ja menee siitä Mittaristolle?
Sini/musta: Sytytysboxin pinnistä nro 34 ---> Mittaristolle johonki liittimeen
Vihreä: Ecu pinni 14 -> Johonkin 2 pinnin liittimeen tuon alla olevan punaharmaan kanssa?
Puna/harmaa: Ecu pinni 15 --> Johonkin 2 pinnin liittimeen tuon yllä olevan vihreän kanssa?
Sininen: Ecu pinni 35 Ei selvinnyt minne menee.?
kelta/
puna (paksu): Mustasta liittimestä --> valkoiseen liittimeen, ei tietoa minne siitä??
kelta/
sininen: Ecu pinni 30 --> Ei tietoa??
kelta/
puna (ohut): tulee sulakerasialta ja siitä lähtee konetilaan johonkin LH:n liittimeen.?
Sitten eculta tulee liittimeen
violetti johto (pinni 26), mutta se ei lähte liittimestä minnekkään. Netistä löysin sille johdolle nimen "to shift indigator light"??
Mulla on kaikkien johtojen tiedot tallilla ett mihin menee mikäkin, laitan sulle infoa ku pääsen käymään siellä
