Tänään aamulla oli sitten tulikoe Muskelilla puhdistetulle turbolle eli aikaisemminhan omistusaikanani joka ikinen aamu kylmällä koneella kiihdytettäessä auto on mennyt vikatilaan. Tänään aamulla ei mennyt vaikka annoin runtua oikein isännän kärestä! 
Täsmälleen sama vika oli omassa Volvo XC90 D5 -04. Tein Mr. Muscle käsittelyn ja ongelma poistui. Suurin työ oli saada sopiva suutin/pilli MrMusclen pikkupulloon. WD40-pullon "smart straw" suutin ei suoraan käynyt siihen, koska MrMusclessa oli paksumpi liitin. Muutoin XC90:ssä koko homma hoituu helposti yläkautta:
1. Moottorin suojamuovi pois tieltä
2. Turbon pakopuolelta 3 mutteria irti (15mm) sekä heti niiden alapuolella on yksi kiinnikepultti (13mm). Kun tekee yläkautta niin varovasti tässä, ettei mutterit/pultti tipahda.
3. Pakoputki ja tiiviste irti turbosta, suojarättejä turbon ympärille ja turbon pakopuoli täyteen vaahtoa. Pilli niin syvälle kuin menee siipien välistä. (huom! moottori ei saa olla yli 50 asteinen, herkästi syttyvää ainetta!)
4. VNT-säätökaran painelua alaspäin 2h ajan n. 15min välein ja 30 toistoa kerrallaan. Tähän hyväksi välineeksi havaitsin leveähkön taltan (n. 20mm), isohko talttapäinen ruuvarikin käy. WD40 voi ruikkia sinne vivuston suuntaan. Toimenpide onnistui parhaiten suoraan auton edestä keskeltä, pienen jakkaran päältä.
5. Tiiviste ja putki takaisin kiinni, vähän aikaa joutokäynnillä moottoria lämpimäksi jonka jälkeen n. 30min ajoa ja useita kiihdytyksiä.
Tein toimenpiteen varmuuden vuoksi 2 kertaa peräkkäisinä päivinä, kun oli loppujen lopuksi todella helppo. Putken irroitukseen kuluu aikaa n. 5min.
Viikonloppuna tulee toinen samasta viasta kärsivä Volvo käsittelyyn.