Noniin, nyt on auto taas käyntikunnossa.
Yllättävän helppo homma tuo oli myös tällaiselle kotimekaanikkowannabeelle

Eli jos nyt muita askarruttaa niin kerrataan vielä:
1. Ahtoputki irti joka kulkee pumpun remmin päältä, antaa tilaa työskennellä.
2. Remmin kotelon suoja irti, jotta näkee mitä tekee. (kiinni kahdella pultilla?)
3. Vanha remmi pois. Tässä kannattaa vain ylempää kiristysrullaa löysätä, ja jättää alempi rulla koskemattomaksi, sillä tämän irroittamisesta ei yhtään hyötyä.
3. Seuraavaksi auton alle, pyörittämään vauhtipyörää jotta saadaan merkki sieltä kohdalleen (
HOX!! vauhtipyörässä kaksi merkkiä, 180 asteen eroavaisuus toisiinsa, toinen näistä siis merkkaa moottorin YKK kohtaa)
4. Venttiilikoppa mahdollisesti irti jos haluaa tarkistaa ykk:n. ( tällöin tarvii myös irroittaa se huohotusputki venttiilikopan päältä, jotta saa kopan nostettua ylös, kaksi pulttia moottorin takana, turbon kohdalla)
5. Nyt pumpun ajoitusmerkki kohdalleen.
6. Uusi remmi paikalleen, ja omassa tapauksessa pumppua sai hieman väännättää merkin alapuolelle, jolloin oikea hammas osui kohdalle.
7. Nyt kiristinrullaa jännitykseen, voidaan vääntää 6 mm kuusiokoloavaimella. Oikea kireys on kun painetaan rullan kohdistusnuoli merkin kohdalle, samalla kun jännitetään kuusiokoloavaimella, ja kiristetään rulla tähän. Kohdistusnuolen pitäisi käynnin aikana siis heilua merkin kohdalla nyt.
8. Käynnistyn nro 1.
9. Jos käynnistyi, voidaan siirtyä heittokellolla ajoittamaan pumppua kohdilleen, jos ei käynnistynyt, kokeillaan siirtää hampaalla +/- 1 suuntaan tai toiseen ja taas kiristetään rulla oikeaan kireyteen
Näin siis itse sain pumpun remmin asennettua
