Eli auto käy kylmänä heikosti pienen hetken, jonka jälkeen käynti palautuu normaaliksi. Reilut puoli vuotta sitten sammui kesken ajon ja muutaman koetuksen jälkeen lähti käyntiin, silloin vika paikantui MAFfiin. MAFfin elektroniikan tilasin tarvikkeena ja se iskettiin paikoilleen.
Nyt on taas ongelmia esiintynyt, lähinnä kylmänä tyhjäkäynti tuskaista hetken aikaa, mutta palautuu normaaliksi hetken kuluttua. Autosta oli myös hetken aikaa puhti poissa, mutta syystä tai toisesta potkua ilmestyi hetken päästä taas takaisin.
Molemmilla kerroilla lyönyt tauluun sen korkokengän näköisen vikavalon. Ja palaa taas...
Nyt tehty: virranjakajasta pyörijä, tulpat ja katsastustarkastus korjaamolla (nämä kuukausi sitten). Viime vkl uusi akku, etummainen lambda ja polttoainesuodatin.
Nyt selailin matthewsvolvosite.comia ja sieltä heti hyppäsi silmään noita letkujen vaihtoja.
Tästä kuvasta ilmeisesti nro 3 on se mutka, joka usein pettää?
http://www.matthewsvolvosite.com/forums/download/file.php?id=9248Nyt koitin kuukletella, jotta mistä tuon olkapään saapi? Painelenko Volvolle vai osaatteko kertoa, jotta millasta osanumeroa etin Biltemasta/Motonetista?
Nyt kun tuolla sitten koitan jotain saada aikaiseksi, niin mihin kaikkiin letkuihin tulisi kiinnittää huomiota? Onko jollain kuvaa ja jotain yksinkertaista ohjetta amatöörille, jotta saisin kaikki letkut vaihdettua, jotka olisi tarpeen vaihtaa. Orkkisletkuja ovat, joten vuodesta 1997 niillä on menty.
On sen verran ihana ratsu, jotta ei tee mieli luovuttaa. Ja vtusti mennyt rahaa jo vääriin korjauskohteisiinkin...
