Omassani tuo outo toiminta jatkuu. yleensä nopea liike saa tuon kahvan nousemaan ylös. silloin kun tuo käsijarru pitää saa sitä tempoa vaikka kuinka paljon eikä se anna periksi (elikkä silloin siellä osat on ehjiä, mutta eivät vain pääse liikkumaani oikein). Jarrun polkasu ja sopiva nykiminen saa kahvan kiristymään. Hyvä (tai huono) että muillakin on samaa tietää nyt ettei sitä rikottu mun voimilla vaan se nyt vain sattu olemaan huono päivä käsijarrulle. Mitä vähän tätä asiaa yrittänyt selvittää, niin fordin puolella samaa ongelmaa. FoMoCo:n jarrut kai nuo alkujaan on. Kyllä tuon kanssa elää voi, mutta katsastus saattaa tulla kalliiksi. se nyt onneksi sattuu lämpimään aikaan että ehkä tuo tekee ihmeparantumisen tässä säiden lämmetessä. Autolla rullattu nyt n.90tkm en sitten tiedä voiko palojen kuluneisuus vaikuttaa paljonkin asiaan. Mitä nyt katsellut palojen / levyjen kuntoa, niin ei kyllä mun mielestä vaadi vaihtoa vielä vuoteen pariin. Voisi ehkä harkita jarrunesteiden vaihtoa, koska nuo säädöthän ui nesteessä koko ajan ja ovat alimmassa kohdassa järjestelmää että jos jotain kuraa sinne kertyy niin tuoltahan ne löytää. ajatus oli että olisin kerralla vaihtanut etu/taka hilut, kun alkavat loppua ja samalla sitten nesteetkin.
EDIT:: Ilmojen lämmettyä normaali asteille tuosta -20..-30 alkoi taas pelaamaan normaalisti. Menee siis kylmän piikkii tämä probleemi.