Jos sulla on samanlainen auto, niin viititkö kokeilla sitä, että onko sulla tyhjäkäynnillä ylipaine siinä coolerilta kaasuläpälle menevässä putkessa. Minulla kun on ylipaine, mutta en tiedä kuuluisiko olla? Niin ajattelin että temppuileeko se kaasuläppä kuitenkin, eli ei olis tyhjäkännillä tarpeeksi auki? Tosin tämä teoria ontuu siinä mielessä, että käynti ei parane, vaikka imusarjan kautta päästäs ilmaa nyppäämällä jonkun letkun irti, jolloin kone saa varmasti ilmaa, vaikkakin tietysti antureitten ohi.
Mitähän antureita ne on siinä turbon putkessa, juuri ennen kaasuläppää? Toisen olettaisin olevan mittarin, joka mittaa ilman tiheyden, mutta mikä on toinen? Näitä mittareita ei esimerkiksi 850 turbo volvossa ole lainkaan, mutta ilmeisen tärkeitä ne on, koska kun johdon nyppää irti, sammuu koko laitos.
Semmonen on kanssa tullu mieleeni, että yksi mahollisuus vois olla imusarjantiiviste, mutta sekin ontuu, koska ei starttipilotin suihkuttelulla ole mitään muutosta käyntiin...