Futurez  Kulkukoira

Lämmittimen pistoke vm '88

  • 2 Vastauksia
  • 1405 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pyssy

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 352
  • :p
    • Oldsmobile Club of Finland ry.
Lämmittimen pistoke vm '88
« : 04.11.2012, 23:05:11 »
Olisi tarkoitus asentaa '88 240 Sedaniin lohkolämmitin ja sisälämmittimen pistorasia.

Oliko Defalla tai Kalixilla pieni liitin markkinoilla jo v. 1988?  En halua asentaa autoon uudempaa tekniikkaa kuin se itse on.  Vanha suuri liitin on ruma, mutta mutta taitaa olla ainut originaali ratkaisu.
Etuvetoiset ei ole Volvoja
Nelitahtiset ei ole Saabeja
Vesijäähdytteiset ei ole Porscheja
Alle 11-sylinteriset ei ole Ferrareja

Poissa ARonkko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • www.vrcf.fi
Vs: Lämmittimen pistoke vm '88
« Vastaus #1 : 11.11.2012, 20:21:07 »
Onhan se SUURI ja pistoke ruma, mutta tuohon aikaan ne asennettiin 'konehuoneen' sisäpuolelle.
Pelti raolleen ja johto välistä. Ei unohdukaan niin helposti jos/kun huomaa luukun olevan auki.
V60 hybrid Polestar -14
Pösö 207 CC 110 Hdi -08
ex. XC70 2.4T -01

Poissa mara h

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 257
  • www.vrcf.fi
Vs: Lämmittimen pistoke vm '88
« Vastaus #2 : 17.11.2012, 11:08:39 »
No se oli asentajan typeryyttä jos konehuoneeseen asensi,miulla ollu autoja vuodesta -74 ja yhdessäkään ei le ollu konehuoneessa,oon kyllä semmosia virityksiä nähny,hmmm,kysyttyyn asiaan,kyllä se pikku pistoke on aika kauan ollu,mutta ainakin alkuaikoina moni valitsi isomman koska pikkunen oli helevetisti kalliimpi,tai sitten ei jostain syystä luottanu pienmpään

 

RallyBaron  Samppasport