Jätän vaihtotyön mekaanikolle kun en oikein ole autonasentajasorttia. Bilsteinit otan ensisijaisesti kun edessä moiset ovat mutta suurin kysymys onkin:
Tavan jouset vai kuormajouset?
B4 vai B6?
B4 on enemmän OE vaihtoehto ja B6 on performance versio jonka pitäisi olla tarkoitettu raskaammalle kuormalle, ei kuitenkaan madalletuille alustoille, mikäli olen oikein ymmärtänyt. Kysymys onkin mikä kombinaatio olisi paras. Kuormajousi + B6, kuormajousi + B4, tavan jousi + B6 vai mikä optio. Perä saisi pysyä jämäkkänä mutta ei siitä mikään lava auton perä tarvitse tulla. OE on toki aina varma valinta mutta mielestäni auton alkuperäisasennus (Nivomat + nivomatien löysemmät jouset) ei ole yksi yhteen verrattavissa yleiseen käsitykseen OE asennuksesta.