Carcom Oy  Elekma

Gatesin nokkahihna ja Valeon vesipumppu

• 19 Vastauksia
  • 11818 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Itsok

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
Vs: Gatesin nokkahihna ja Valeon vesipumppu
« Vastaus #15 : 16.11.2012, 13:06:22 »
VMS:llä on näemmä hinnat laskenu. Vuos sitten olis ollu 590 vesipumpun kanssa jakohihnanvaihto.

Poissa mara h

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #16 : 17.11.2012, 08:43:44 »
Hö.  Niin ne s-postissa väitti. Mutta tuskin alkuperäistäkään Ruotsissa tehdään. Jaa niin tarkotat varmaan ettei paketissa lue Volvo? Joopa joo. Pitää sitten varmaan harkita vielä. Ja se Käyttöauton 363 tarjous on jo ohi vaikka asentaja lupaskin sillä hinnalla. Pitää huomenna soittaa ja varmistaa hinta, ettei tu yllätystä hakiessa. Jos tarjoushinta ei päde, niin vien muualle. Kuulin meinaan tänään Käyttöauton asentajakaverilta, että pelkkä hihnapaketin vaihto on jo 500 + muut päälle.  Alkuperäosilla yhdessä toisessa paikassa kaikkineen maksaa 480. 

Ei o köyhän elämä helppoo.  ;)  Kerran nuorena kysyttiin eräässä autoliikkeessä miksei yhdessä Ferrarissa ollut hintalappua. Myyjä totesi, että köyhät kysyy hintaa ja lähti meneen. Tuli vaan mieleen kun kyselen joka paikasta jakopääremontin hintaa...
Eiköhän tuo liene Aisinin vlmistetta,tuo "originaali" vesipumppu,voihan vulva tietysti kaupata useammankin valmistajan pumppuja "originaaleina",jostain sieltä pumpusta pyörittelemällä saattaa löytyä pikku pikku logo mistä selviää valmistaja,siis volvon paketissa myytävästä :)

Poissa Kaasuvolvo

• Grand Luxe
  • **
  • V70 2.4 Bi-Fuel 2006
« Vastaus #17 : 17.11.2012, 11:45:15 »
Ok.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2012, 13:40:26 kirjoittanut Kaasuvolvo »
Letti on liian pitkä jos kaipaa kampaa.

Poissa (Miksu)

• Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • www.carcom.fi
« Vastaus #18 : 17.11.2012, 12:14:35 »
Itse en oo viä törmännyt volvoissa muihin, kuin niihin, joissa lukee aisin..

Tuossahan onkin hyvä kuva
http://www.ipdusa.com/uploads/images_products_slideshow/fullsize_2595.jpg

Noita aisinin pumppuja en oo vielä nähnyt, josta olisi tuo brändäys fiilattu pois, mutta toihan on tuttua juttua aika monesta eri osasta.
Ainiin, noissa volvon pumpuissa on aina ollut kiiltävät metalliset pumpun siivet.

Itse en usko, että tuo ~60€ pumppu olisi aisin

Poissa katemake

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #19 : 14.12.2012, 21:44:40 »
Juuri viimeviikolla itse vaihdatin täällä ivalossa gatesin hihnasatsin ja aisinin vesipumpun. Olin itse katselemassa kun osia purettiin irti ja ihmettelin, kun edellinen vesipumppu (vaihdettu wetterillä) oli sellainen missä siivet oli alumiinia ja ne olivat huomattavasti tiheämmässä kuin tässä uudessa asennetussa aisinin pumpussa. Numerot pumpun kyljessä olivat kyllä aivan samat ja sitten vielä pumpussa näkyi hiomajälki, josta oli volvo-merkki hinkattu irti. Kokonaisuus maksoi töineen päivineen tasan 5 rahaa, wetterin tarjous olisi ollut n.220e kalliimpi. Täytyy muuten sitten suositella muillekkin täällä pohjoisessa asuvia ivalossa sijaitsevaa JTM-huoltoa, asiantunteva kaveri.

RallyBaron  Samppasport