No pari vuotta sitte isäni veljen volvosta joka kylläkin V70 -03 meni hihna poikki 50tkm jälkeen ja hihna 2,5 vuotta vanha, oli sinä viikonloppuna perheensä kanssa käyny lapissa lomareissulla hesasta asti, takasintulo matkalla reissu tyssäs.. Tuli homma vähän kalliiks sen jälkeen, eikä enää halvaks..

Muistan viel ku setäni hehkutti mullekkin että tulipas saatua osat kohtuu hintaan et kannattaa sinunki käyä jakopääsarja tuolta kuhan vaihto ajankohtainen.. Isälläni sama malli kuin minulla mutta v.2000 ja käy aina jakopäänosat volvolta, sanoi mulle et ei kannata ihan aina halpaan luottaa vakavissa asioissa..

Tuolloin vielä isälleni tuli mieleen samaan asiaan liittyen vanha työkaverinsa joka oli aikoinaan kasipuolikkaaseen kiisseliin ostanut jakopääsarjan jostain näiltä tarvikeliikkeen (ale ale ale) hyllyiltä, eihän se mennyt niin kuin olisi pitänyt mennä ku hihna petti alle 100tkm paikkeilla vaihdon jälkeen, vuosia taisi olla hihnalla 3.. Itse ainakin olen kiertänyt tuon jälkeen tarvikeliikkeet hyvin hyvin kaukaa näissä jakopääosien ostossa vaikka olisi miten samanmerkkinen tuote ja ollut sitä mieltä et asian kanssa ei kannata alkaa leikkimään ettei tuu isot seuraukset sen jälkeen.. Ikinä ei voi tietää minkä suden liian halvalla saa käsiinsä..

Mutta jokainen tekee omalla tavallaan ja niin kuin parhaaksi katsoo, eiks nii?

Eipä tästä sen enempää..