Niin? Et nyt ite tainnu ajatella, mitä se taka-akselin mukana pyörivä kardaani tekee?
Ei se etupätkän takapäässä oleva tukilaakeri pidä sitä kardaania kovin suorassa hinauksen aikana..
Vai miksiköhän KAIKISSA vetopyörät maassa hinatuissa kuorma-autoissa, mitä töissä nään, on kardaani AINA irrotettu perästä?
On lievä trollauksen maku nyt

Tässä kuitenkin ratakisko, ole hyvä;
Olen kyllä ihan tietoinen missä tukilaakeri sijaitsee. Väänsin tilanteen sarkasmin avulla vitsiksi, kun toinen käyttäjä epähuomiossa sanoi toisin. Totta ihmeessä se loppupätkä vipattaa kun hullun m*lkku, pistäen kaikki paikat paskaksi jos hinauksen ajaksi irroittaa etupätkän ja jättäen loppupätkän paikoilleen.
Aukesiko nyt?