Pikku vinkki et kun lohko tullu gt:ltä niin kannattaa sylinterin alareunat katsoa kun tuppaavat jättämään ne siellä todella teräviksi. Ei hyvä 
Njiet problem kun Esko Aapio on tehnyt poraushommat ;>
Esko tosiaan tehnyt koneistushommat (myös porauksen) tohon lohkoon aikasemmin. Nyt tehtiin vain kevyt hooni ja kokeilin niin on ne hieman terävähköt ehkä.
Puskuri tulee näiltänäkymin tosiaan noilla vaan kiinni. Voi ehkä suunnitelma muuttua mutta onpahan nyt jotkut kiinnikkeet. Ja noilla todistetusti pysyy vielä niissä vauhdeissa mitä tällänen laitos kulkee tulevilla välityksillä..
Kävin myös tullipostissa ja samalla reissulla pikkutarpeet holkkitieltä.. Ei mitään sen kummempaa hipoa tällä kertaa.

Holkkitieltä uudet Wisecon m-rengas satsit ja VHT moottorimaali
Amerikoista:
pari FT-öljypumppua
OEM/INA jakopiänkiristäjä
kaasuvaijeri
tiivisteitä imusarjaan, lohkonpäähän, peräkoppaan, öljypohjaan, venttiilinkoppaan ja pari vesipumpun tiivarisarjaa hyllyvaroiksi