Pakko se on munkin osallistua keskusteluun. On aika paljon kokemusta noista eri akuista, ja kyllä niissäkin merkki tuo oman lisänsä. Tämä ei varmasti kenelläkkään tule ylätyksenä, olen muutaman vuoden ollut töissä pelkästään akkuja myyvässä liikkeessä. Ja kun monet pohtii eri foorumeilla että pitäisikö ostaa tyyris optiman akku, voin kertoa että ei ne mitään akkujen jumalia ole. Itse ostin isän traktoriin ja omaan volvoon optiman tykit, niin ne kuoli nopeammin kun esim käytiksessä palveleva vartan "tuhnu". Kun myytiin ja asennettiin akkuja pelastuslaitosten autoihin, aika harvoin sinne näitä super optiman akkuja aseneltiin. Eikä optiman akku kestä yhtään sen enempää syvä purkaantumisia kun mitkään muutkaan akut, sanoo mainokset mitä vaan. Kun testailtiin noita kalliita esim optiman akkuja, niin jos ne oli useita kertoja syvä purkaantunut ei ne tahtonut enää latautua täyteen mun oma mielipide on, että sellasta akkua ei oo vielä keksitykkään. Ja samaa sano pomo kuka on rapiat 20 vuotta akkuja myyny. Tekee meinaa aika höpöä akulle kun akulle toi syvästi purkaantuminen. Enkä halua mitenkään morkata optima akkuja, vaan jäi niistä muutamasta omasta hankitusta akusta todella paska maku.
Ja makso mansikoita, vaikka sain hyvät alennukset. Enkä kiellä etteikö ne oo hyviä akkuja, paljon riippuu käyttöstä. Mutta itse en ottaisi enää omaa autoon, tai volvon dumpperiin

näistä akuista riittäisi juttua vaikka kuinka paljon, vaikka jokainen ostaa ja valitsee itse haluamansa akun.
Itse oon huomannut että "hyvän akun" löytymiseen tarvii vähän sitä tuuriakin, itse en pidä että kallein on välttämättä aina paras. Oon nyt ajellu jo useamman vuoden näillä "halvoilla" akuilla, ja pärjännyt vähintään yhtä hyvin jollei ehkä paremmin kun optiman jytkyillä. Enkä tiedä miksi halusin tämän romaanin kirjoittaa, kerroinpaa vaan oman havainnon. Enkä morkkaa ketään vaikka volvosta löytyiskin tyyris optima se on varmasti hyvä akku, mulla oli vissiin niiden kanssa sitä huonoa tuuria