Ainakin meillä on niin kovaa webaston käyttöä et sitten kun akku sippaa niin se sippaa ja uutta tilalle. Autolla rallataan aamusta iltaan, vehkeiden on pelattava eikä ole aikaa kokeiluihin. Muuten hellasärö yltyy sietämättömäksi 
Siis toki tuo pitää paikkansa. Mutta miksei nykyään osata tai haluta tehdä "mekaanisesti" laadukasta akkua? Miksi ne paskoo ykskaks? Miksi ne paskoo yhdestä syväpurkutilanteesta, tai yhdestä "ylikuormituksesta"? Ne Ah lukematkin on vähän niin ja näin... Tänäpäivänä uusi akku saattaa jopa ylittää sen Ah lukemansa, mutta jo vuoden jälkeen mennään alle luvatun... Ainoastaan pelkästään maantiellä viihtyneiden autojen akut ovat pitäneet sen varauksensa siellä luvatun tuntumassa pitkään.
"Koska kaikki toimii sähköllä nönnö", perkele on niitä sähköhimmeleitä ollut ennenkin, tosin reilusto vähemmän, mutta onpa laturikin ollut aika heikko.
Onko sama akkujen "kehitys" näkynyt myös raskaalla puolella?
Syytän edelleen kartellia ja kapitalismia. Voitot voitot voitot ja laatu alle alarajan. Pitäs löytää venäläinen kaveri ja hakea siperiasta akut. Siellä ei kuulemma huonoja akkuja paljoa jakseta kattella.