Eikös turbossa ole isompaa se katin ulostulo kuin bensavaparinelkussa.
En tiiä vaikka menis kutoskoneiseen melkeen "heittämällä?"
Laitoin viestin Marteliukselle. Katsotaan mitä mieltä he ovat.
Simonsin mainosteksti kuulostaa lupaavalta: "Ruotsalaisen Simonsin valikoimista löytyvät virityspakoputkistot useisiin katuautoihin. Erittäin hyvän hinta-laatusuhteen omaavat putkistot ovat valmistettu alkuperäista suuremmalla putkikoolla, joten vastapaine pienenee. Samalla muodostuu paremmin virtaavien vaimentimien ansiosta myös urheilullinen ääni."
Käväsin auton alla tarkistamassa mitä sieltä löytyy: Pakosarjan jälkeen 60mm tuplaplaputket katille saakka ja sen jälkeen 60mm putkea etupöntölle, akselin ylityskaari, liitoskohta, takapönttö ja loppuputki. Jotain viritelmää putkeen oli tehty, koska katin jälkeen oli hitsattu pätkä uutta putkea, johon keskiputki oli hitsattu kiinni. Tuota viritelmää ei taida saada kokonaisena irroitettua??

Edelleen kaipaan
kokemuksia kuutosen putkivirityksistä. :hello: