V40/T4, vuosimalli 2003... Ajettu 97k. Täydellinen huoltokirja...
Äskettäin, viikko katsastuksen jälkeen;) syttyi (automaatti)laatikkovalo ja MIL-valo. (samaan aikaan)
Laatikkovalo sammui trippimittari-menetelmällä, eikä sen jälkeen ole syttynyt uudestaan.
MIL-valo jatkaa palamista => odottaa pääsyä merkkihuoltoon

Mulla on pikkasen sellainen olo, että kyse voisi olla jostain false-errorista?
Lambda-anturin kontaktihäiriöstä tms.
Jos esim. kontaktihäiriö poistuu itsekseen , niin pitäiskö ton MIL-valon sammua samaten, vai pitäiskö aina käydä merkkiliikkeen kautta?
Tai tunteeko joku vian, joka aiheuttaa laatikon ja MIL-valon samanaikaisen häiriöilmoituksen?
Tilasin nyt sitten tollasen ELM327:n, jos yleensä pelittää, niin josko voisi haarukoida korjauskustannuksia ...vai lyödäänkö suoraan paalaimeen)))