Kulkukoira  Proturbo

B200k ja B200F/E/ET tiivisteiden erot

  • 6 Vastauksia
  • 2964 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
B200k ja B200F/E/ET tiivisteiden erot
« : 23.11.2012, 20:26:02 »
Tossa meinasin mätänetistä yläpään tiivisteet volvoon ja huomasin että noihin myydään eri tiivistesarjaa. Eli mikä noissa on erona? muutakuin kymppi hinnassa. sopiiko tuo halvempi (B200F/E/ET) B200k moottoriin?
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Poissa tommi m

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 549
  • www.vrcf.fi
Vs: B200k ja B200F/E/ET tiivisteiden erot
« Vastaus #1 : 23.11.2012, 21:09:25 »
kannentiiviste on erilainen jos 2.3 litranen. ja 200k on kaasutin,tuo setti on ruiskuun.

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: B200k ja B200F/E/ET tiivisteiden erot
« Vastaus #2 : 23.11.2012, 21:20:15 »
kannentiiviste on erilainen jos 2.3 litranen. ja 200k on kaasutin,tuo setti on ruiskuun.
mutta siis 2 litrasen tiivisteissä ei mitään eroa, oli sitten kaasari tai ruisku?
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: B200k ja B200F/E/ET tiivisteiden erot
« Vastaus #3 : 23.11.2012, 21:24:47 »
mutta siis 2 litrasen tiivisteissä ei mitään eroa, oli sitten kaasari tai ruisku?
Imusarjan tiivisteissä ei välttämättä(?) ole vesikierrolle tiivistettä?
No kun halvalla sai.

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: B200k ja B200F/E/ET tiivisteiden erot
« Vastaus #4 : 23.11.2012, 21:29:52 »
tossa kun kävin varaosaliikkeessä niin myyjä sanoi että tuo ruiskun imusarjan tiiviste on sama kun kaasari koneen..se pitää vaan kääntää..mutta tiedä sitten onko totta.
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3343
  • Boxy, but good
Vs: B200k ja B200F/E/ET tiivisteiden erot
« Vastaus #5 : 23.11.2012, 21:42:45 »
Imarin tiiviste myydään samana, ruiskuun asennettaessa siitä vaan leikataan turha pois..

Siitä ruiskun satsista puuttuu kaasarin tiivisteet, jos aiot vaikkapa kannen irroittaa niin se ruiskun sarja käy. Mutta älä kuitenkaan motonetista osta tuota satsia, ainakaan "merkillä" scantech. Kestää vähän aikaa ja sitten ei kestäkään. Oikeasta varaosapuljusta kunnon satsi mallia elring/victor reinz jne.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: B200k ja B200F/E/ET tiivisteiden erot
« Vastaus #6 : 23.11.2012, 22:01:48 »
Imarin tiiviste myydään samana, ruiskuun asennettaessa siitä vaan leikataan turha pois..

Siitä ruiskun satsista puuttuu kaasarin tiivisteet, jos aiot vaikkapa kannen irroittaa niin se ruiskun sarja käy. Mutta älä kuitenkaan motonetista osta tuota satsia, ainakaan "merkillä" scantech. Kestää vähän aikaa ja sitten ei kestäkään. Oikeasta varaosapuljusta kunnon satsi mallia elring/victor reinz jne.
Kiitos tiedosta. Peruutanpa tuon tiivistesarjan tilauksesta :)

Muuten, tuosta elring kannentiivisteestä, myykö volvo noita alkuperäisosina? mulla on tossa yks saabin elring kansipahvi jossa saabin notulit..eli siis alkuperäisosa.
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

 

Autoracing  KL-varaosat