Turboseiska tuli siis myytyä pois ja tilalle piti saada jotain uudempaa, takavetoista ja tietysti ahdettua. Tällainen sattui tuossa lähellä olemaan kaupan joten katsomaan piti lähteä ja mukaanhan se sitten jäi, niin siisti peli oli!
Tältä se sitten näyttää, kuvissa hieman ehtinyt jo likaantua...





Tekniikkapakettina toimii B230FT ja vaihteistona AW71 automaatti, vaihteistokin vaikutti ostopäätökseen melko paljon. Alkaako tässä muka tulla (ainakin mieleltään) vanhaksi kun on kyllästynyt hämmentämiseen ja kytkimen polkemiseen?

Varustelistalta nyt ei ihan kaikkea mahdollista ole ruksittu mutta ihan mukavasti kuitenkin, manuaalinen ilmastointi, vakionopeudensäädin, puolinahkapenkit, sähkösäätöiset ja lämmitettävät peilit, 4x sähkölasit ym... Metrejähän tähän on kertynyt aikalailla tasan 360tkm.
Tien päällä tuli huomattua että kyllä ne insinöörit on kymmenessä vuodessa jotain saaneet aikaan. Huomattavasti hiljaisempi ja mukavampi ajolleen kuin 740 ja noilla omilla valoillakin tuntui näkevän varsin mukavasti.
Kovasti tuntuu siltä että tästäkään ei malta näppejään pitää erossa, eli eiköhän tätä hiljalleen muotoilla omaan silmään istuvaksi. Jenkkimallin vilkut pitäisi ainakin tilailla ja reiättömät listat valojen alle. Kovasti kiinnostaisi myös tuo 850 R:n puskureiden sovittelu, istuu omaan silmään älyttömän hyvin.
Ei kai tässä sen ihmeellisempiä tarinoita, kirjoitellaan lisää sitä mukaa kun auton kanssa ehtii puuhastelemaan! :hello: