Turbon tuottamaa vääntöä et saa korjattua kuin litratilavuudella.
Kannen virtauksen olen todennut kahdessa eri penkissä. 266hv oli toisessa ja 270hv toisessa.
Kannesta saa 340-350hv virtaamaan suht helposti vakio venoilla mutta nostoa joutuu lisäämään sinne 11-12mm luokkaan jolloin tulee nokka-akselin profiilista hieman ongelma, jos haluaa että nokka pyörii omalla nostimella.
Nokkia saa cat camsilta mutta eipä nekään mitkään hirveän rajut ole.
Imusarja tulee aivan varmasti olemaan ongelma, joka ei ole tarkoitettu millekkään huipputeholle.
Pakosarjat ei sinäällään mitkään aivan huonot ole.
Jos pikkuvireillä saat sen 230-250hv tehon, voin omakohtaisesti sanoa että ei toi malmikasa liiku sillä mihinkään.
Turbolla tilanne on täysin toinen, törkee pohjavääntö ja jo 0.5bar ahdolla tuuppaa sen 300hv tehon niin meno on jo aivan eri planeetalta. Tiedetään täysin laitonta
