Nimenomaan, turha siitä on ruveta mieltään pahottamaan, että ihmiset esittää vertailukohtia.
Taas silti otit esille vanhempien Volvojen harrastajat ja omistajat... Turha tolla kirjottelulla on ihmetellä moderointia.
Käsittääkseni D5GT ei mieltänsä pahoittanut! Omasta mielestä ketjussa oli jo hyvin tullut selville uuden V90 tavaratilan koko versus vanhat kanttimallit, mutta siitä jaksettiin jopa useiden kuvien kera vääntää/todistella S90/V90 ketjussa, että vanhat mallit on käytännöllisimpiä, kun mahtuu jääkaappia, kompostia yms. autoon

En ymmärrä mitä tuolla tarkoitat?
Taas silti otit esille vanhempien Volvojen harrastajat ja omistajat... Turha tolla kirjottelulla on ihmetellä moderointia.
Saako uudemmilla Volvoilla ajavia sitten ottaa esille ja vertailla, ja jos on erimieltä, niin tulee rangaistuksia

Ps. Tämä on minun näkemys ja itse en kamalasti ole osallistunut tuohon V90 tavaratila keskusteluun!
Ei kumminkaan "veteraani" puoleltakaan lytättäisi uudemmilla ajavia

Jos vielä tuosta moderointi asiasta, niin sitä täytyy olla, ettei keskustelu mene samalle tasolle mitä Suoli24:lla! Se ei myöskään saa missään nimessä mennä sellaiseksi, että jos modet itse osallistuvat keskusteluun jopa pikkaisen "provoamalla", niin sitten "sivulliset" saa siitä "kärsiä", jos joku on erimieltä asiasta tai ilmoittaa, että asia on tullut jo selväksi!
Tiukka linjahan tällä foorumilla on moneen foorumiin nähden, mutta kyllä sen kanssa tullaan toimeen, kunhan asiat ei mene tunteisiin asti