Vaihdeloota toimii taas toistaiseksi. Oli mennyt se alumiinirunko halki missä on kaikki siirtäjät sun muut kiinni.

Kaveri (JK-ironworks) teki rosterista 940 mitoilla roikku pakosarjan mikä menee pikku lokasuoja modauksella tähän.
Samalla rakentelee uudet ahtoputket ja siistii vähän konehuonetta että kehtaa tehdä kenttäasennuksia ihmistenilmoilla.
Hukkaporttia räplätty ja patentoitu niin rupesi jo ahdin heräilemään siihen malliin että kytkimestä loppuu pito aika herkästi, pitänee kokeilla vielä ostaa sintterilevy kaveriksi sinne ja sulattaa koko paketti.

Ja tuli purettua vanhat pakopuolenromut hyvään aikaan irti. Konehuoneesta kuulunut jonkun aikaa pakovuotoääntä minkä luulin tulevan hukkaportista mikä vuotaisi. Oli palanut turbon metalli tiiviste solmuun ja mutkakappale halennut sillein että portti meinasi tippua tielle