Öljynpaineanturi joka sijaitsee lohkossa pakosarjan kainalossa on sekin vanhuuttaan hajoava ja aika edullinen ostettava.
Panssaripuola (jos sellainen autossasi on) tarkoittaa, että +johdin tulee virtalukolta metallisen putken sisällä puolalle eli se toimii varkaudenestona.
Mutta autossasihan on jo rattilukko eli onko siinä panssaripuolaa?
Panssaripuolan tunnistaa siitä, että konehuoneen puolella puolassa ei ole, kuin ohut jakajan kyljestä (kärjiltä) tuleva -johto ja jakajan kanteen tuleva paksu korkeajännitejohto. +johto tulee matkustamon puolella puolan pohjaan sen em. putken sisällä.
Kyllähän autossa rattilukko on, ja nuiden kuvausten perusteella omassa ei ole panssaripuolaa vaan tavallinen. Huomasinkin että tuo öljyanturin johto oli irronnut kokonaan ( liitin siis ) ja luultavasti minä sen paikan sieltä löydän. Nyt on laitettu paineensäädin tilaukseen ja samalla tilasin K&M putsarit, samalaiset rumpulipasputsarit jotka autossa oli kiinni osto hetkellä ( tosin laadukkaammat ovat nyt tulossa ) . Auto siis käy erittäin hyvin nyt mutta kaasarit alkavat n 5 min jälkeen tulvia. autosta on kokonaan puuttunut tuo paineensäädin, en ymmärrä miksi sitä ei ole laitettu. Autoa on siis kuukauden ajan huolettu seuraavasti.
- Uudet vesi ja bensaletkut
- Bensansuodatin
- kaasuttimien tiivisteet on vaidettu
- Sytty rakennettu uudestaan ( katkojankärjet, konkka, pyörijä, uudet johdot, virranjakajan kansi )
- Syyläri vaihdettu
Tulossa vielä viikon sisään
- K&M ilmanputsarit
- Petrol King paineensäädin + mittari
- Ignitor kärjetön sytytys + puola
- 55 AMP laturi
- Johdotuksia uusiksi
Tämän jälkeen en kyllä autoon koske kuukauteen =D no ei vaan jotain pientä näprään talven mittaan, luultavasti sisustaa . Yritän nyt nopsaan saada nuita kuvia, on mennyt melkoiseksi tekstiksi tämä koko topici. Kiitän kuitenkin kaikkia avusta, kaikki vinkit ovat olleet hyödyllisiä ja ne on oikein kirjoitettu ylös " vinkkivihkoon" =) lisää vihjeitä Amazoniin ja B20 koneeseen liittyen saa toki tänne laittaa ja myös YV:llä minulle