Emmää siitä raaski luopua. Tummemman kartanon saat kyllä hakea.

Jotain pientä taas puuhattu. Perjantai aamusta kävin selvittämään kartanon jarrunestevuotoa. Pesin bärkliinillä koko mötikän ja kattelin mistä vuotaa. Vuodon paikallistin siihen anturiin mikä oli jätetty sormitiukkuudelle. Väänsin sitä vähän tiukemmalle ja poljin jarrua kunnes vuoto loppui. Heitin vielä testilenkin jossa oli rankkoja jarrutuksia ja kun vuotoa ei enää näkynyt varasin ajan katsastukseen. Kuva testilenkiltä:

Läpihän se meni. Ainoaksi huomautukseksi jäi tuulilasi joka vaihdellaan luultavasti ensviikolla. Lasiksi tulee ysärimalli jossa on se matalampi lista. Katsastuksen jälkeen ajelin siihen tien toiselle puolelle Autosalpaan ja nappasin TUA:n stefat sieltä mukaan. Muutama tosin vielä puuttuu, joten tarttee tehdä vielä uusikin reissu.
Ahtopaineet tuli bleedattua (rautanaulalla

) sinne 0,8bar nurkille ja autosta tuli aivan erilainen kulkemaan. Nyt onkin vain ajeltu ja mietitty pitkää listaa asioista mitä autolle tarttee tehdä.
Lähiaikoina:
-Ikkunatiivisteet
-Tuulilasi
-Konttiin tummennukset
-Cuuleri ja sen oheishilppeet
-D-nokka
-Kesärenkaiden hankinta ja kesävirgojen maalaus (työnalla)
-Keskuslukon kunnostus
Joskus:
-Alkup. Voltti- ja öljynpainemittarit
-Etulokarien maalaus
-Munapussin asennus apukuskin puolelle.
-Parempi alusta setuppi: Alkuun taakse korkeapainekaasut ja kuormajouset laikattuna, eteen dieselin jouset laikattuna. Joskus sitten jotain parempaa. Bilstein? Koni?
-Modelpassare cuuleri
-2.5" putkisto akselin yli ilman keskipönttöä
-Kylmästöinti
Loppuun vielä talvinen otos:

:hello: