Hihna on tietysti vaihdettava mutta laturi ei tunnu öljystä välittävän. Kun omastani vuoti säiliön ja pumpun välinen O-rengas ja liotti laturin perinpohjin, toimi laturi siitä huolimatta vielä 300 000 km, kunnes liukurengas kului puhki n. 550 tkm vaiheilla.
Kun pumpun laakeri alkoi huutaa n. 500 tkm kohdalla (akselitiiviste ei kyllä vuotanut), tein tarvittavat purku/kokoamistyökalut ja vaihdoin laakerin. Se on vakiokokoa. Sensijaan uutta akselitiivistettä ei saanut mistään, paitsi Volvolta olisi saanut samassa paketissa akselin ja laakerin kanssa. Laitoin pumpun kasaan alkuperäisen tiivisteen kanssa mutta on kokeilematta, vuotaako se nyt sitten. Akselissa on selvä kuluma tiivisteen huulesta, joten kyllä akselikin olisi pitänyt uusia, hinta vain on mieletön. Purkaamosta hankittu pumppu on käytössä.