Itsellä oli alkutalvesta myöskin ongelmana ettei autossa tarennut vaikka pakkasta oli vain 10 astetta.
Pelkääjän puolelta puhalsi kylmää ilmaa ja kuskin puolelta haaleaa.
Hain MOTONETISTÄ termostaatin ja hellan kennon ja nyt autossa on kuuma! edes 30 asteen pakkasilla ei tarvitse huudattaa puhallinta täysillä ja lämpöä tulee ritilöistä vaikka koneen lämmöt vielä alhaiset.
Termostaatin vaihdossa en käyttänyt mitään liimoja tms. vaan laitoin ihan normaalisti uuden tiivisteen kanssa paikoilleen, eikä ole vuotanut tippaakaan. (joillakin kuulemma on)
Molempien vaihto harvinaisen helppoa vaikka moni täällä tuntuu termostaatin vaihtoa tuskailevan..

Suosittelen sen kennon vaihtoa lämpimästi. Ei ole kallis ja itsellä oli vielä alkuperäinen (425tkm ajettu) joten eikökhän sinne jokunen kakkakikkare ollut jäänyt asumaan.
Ja joo, parkissa lämmöt tuppaa laskemaan mutta kyllä kabiinissa silti lämpöä piisaa
