Tervehdys pitkästä aikaa!
Tämän auton suhteen ei ole nyt vuoteen oikeen tapahtunut mitään.
Oikeastaan vaan seissyt pihalla helmikuun alusta asti kun tuo R tuli taloon. Myös leima meni kesällä umpeen ja nestevuotojen takia ei ole oikeen
viitsinyt ajella/käydä leimaamassa.
Muutenkin tuo kesä on aina niin kiireistä aikaa että ei silloin oikeen mitään kerkeä autoille tekemään. Ainakaan mitään isoa.
Mutta nyt se kuuluisa kärpäsen purema on taas iskenyt ja kovaa onkin. Nyt lähtenyt ajatus hieman käsistä mitä autolle tekis jotta
voimalinjat kestäis sen 350-500hp karkeasti heitettynä.
Alunperin autoon oli tarkoitus vain rakentaa uudelleen tuo 2l vakio mosa tuolla r-sport sarjalla ja ehkä vähän viilattuna kun silloin oli vielä tuo
kalsarin sininen 240 talossa. Nyt kuitenkin tila,aika ja raha tilanteiden takia on siitä kesällä luovuttu ja harrastus
toiminta keskitetty lähinna tuohon pohjamaalattuun laatikkoon.
Nyt kun sekin on aika valmiiksi tuossa kesällä rakennettu on aika taas siirtyä tämän "aarteen" kimppuun.
Eli vähän tuossa nettiä selaillut niin suomessa kun ulkomaillakin etsien tietoa mitä ne muutamat jotak näistä on sitten ottanut voimaa sen
+400hp on tuonne voimalinjoihin vaihtanut.
Muutama vaihtoehto tässä mistä olis varaa valita jos tässä nyt nähä hommat tunnetusti lähtee käsistä. Kun kerran tuola tallissa olisi jo valmiina 230ft lohko.
1. Corveten perä,laatikko ja kardaani hässäkkä sovitettuna tuonne
2. Bmw zf aski+perä ja vetarit
3. Laatikko eteen sinne joku zf myös ja peräksi jonkin sortin 1031. Perä muokattuna niin että lehtijousi rakennelma jäisi paikalleen mutta vahvistettuna tottakai.
tässä muutamia kuvia/linkkejä ja videoita mitä löysin mistä tämä kärpäsen purema sitten on entisestään lisääntynyt.
http://www.300power.com/forum/index.php?topic=5261.200http://s50.photobucket.com/user/Quinnan/library/360n?sort=3&page=1https://www.youtube.com/watch?v=oBR7NIeI-EYhttps://www.youtube.com/watch?v=atGNa3N8hXghttps://www.youtube.com/watch?v=o4TL3tVWB4s

Siinä ois nyt muutama tai sitten 4 vaihtoehto on että hylkää kaikki ideat ja pitää tuon tekniikan korjattuna.
Toki noita ei suomessa ole vissiin montaa toteutettuna noilla hevoslukemilla tai sillä että laatikko siirretty eteen niin siksi tässä olis vuosiksi hommaa
tehdä välillä vähän erinlaista.
Kommentteja ja mielipiteitä otetaan nyt siis vastaan samalla kun omassa päässä tehdään omaa mietintä työtä :hello: